

VITAJTE V ŠTUDIJNOM PROGRAME MBA
Štúdium MBA Manažment pre školských lídrov reflektuje súčasné výzvy v oblasti vedenia škôl a ich strategického rozvoja. Program je navrhnutý tak, aby pomohol riaditeľom a lídrom v školstve rozvíjať praktické zručnosti v oblastiach ako je plánovanie zmien, riadenie tímov, efektívna komunikácia či budovanie značky školy. Dôraz kladieme na udržateľný leadership, sebareflexiu a moderné prístupy, ktoré podporujú kvalitu vzdelávania aj profesionálny rast celého školského kolektívu.

VITAJTE V ŠTUDIJNOM PROGRAME MBA
Štúdium MBA Manažment pre školských lídrov reflektuje súčasné výzvy v oblasti vedenia škôl a ich strategického rozvoja. Program je navrhnutý tak, aby pomohol riaditeľom a lídrom v školstve rozvíjať praktické zručnosti v oblastiach ako je plánovanie zmien, riadenie tímov, efektívna komunikácia či budovanie značky školy. Dôraz kladieme na udržateľný leadership, sebareflexiu a moderné prístupy, ktoré podporujú kvalitu vzdelávania aj profesionálny rast celého školského kolektívu.


PREDSTAVUJEME
PROGRAM MBA
Program MBA Manažment pre školských lídrov vznikol v spolupráci troch silných partnerov: neziskovej organizácie EDULAB, Združenia základných škôl Slovenska a spoločnosti Maxman Consultants. Spája odborné poznatky z oblasti vzdelávania s osvedčenými prístupmi manažérskeho rozvoja a reflektuje reálne potreby školského prostredia. Spoločným cieľom je podporiť lídrov škôl v tom, aby mohli svoje tímy viesť profesionálne, inšpiratívne a s dôrazom na kvalitu a inovácie.

TU SA DOZVIETE
ZÁKLADNÉ
INFORMÁCIE
Štúdium prebieha v období od októbra 2025 do apríla 2026 v kombinovanej forme – online aj prezenčne. Súčasťou sú dve dvojdňové prezenčné stretnutia a záverečná trojdňová odborná konferencia. Väčšina programu prebieha online formou prostredníctvom interaktívnych workshopov, webinárov a e-learningových kurzov, ktoré umožňujú flexibilné štúdium popri práci.



TERMÍN ZAČATIA ŠTÚDIA
- 23. OKTÓBRA 2025

REGISTRÁCIA DO 20. októbra 2025

TRVANIE MBA ŠTÚDIA
– POLROČNÉ ŠTÚDIUM

CENA - PODĽA ÚROVNE PREDPLATNÉHO

KOMBINOVANÁ FORMA ŠTÚDIA:
ONLINE A PREZENČNE

KOMPLETNÝ HARMONOGRAM ŠTÚDIA NÁJDETE TU
PREDSTAVUJEME
PROGRAM MBA
Program MBA Manažment pre školských lídrov vznikol v spolupráci troch silných partnerov: neziskovej organizácie EDULAB, Združenia základných škôl Slovenska a spoločnosti Maxman Consultants. Spája odborné poznatky z oblasti vzdelávania s osvedčenými prístupmi manažérskeho rozvoja a reflektuje reálne potreby školského prostredia. Spoločným cieľom je podporiť lídrov škôl v tom, aby mohli svoje tímy viesť profesionálne, inšpiratívne a s dôrazom na kvalitu a inovácie.


TU SA DOZVIETE
ZÁKLADNÉ
INFORMÁCIE
Štúdium prebieha v období od októbra 2025 do apríla 2026 v kombinovanej forme – online aj prezenčne. Súčasťou sú dve dvojdňové prezenčné stretnutia a záverečná trojdňová odborná konferencia. Väčšina programu prebieha online formou prostredníctvom interaktívnych workshopov, webinárov a e-learningových kurzov, ktoré umožňujú flexibilné štúdium popri práci.

TERMÍN ZAČATIA ŠTÚDIA
- 23. OKTÓBRA 2025

REGISTRÁCIA DO 20. októbra 2025

TRVANIE MBA ŠTÚDIA
– POLROČNÉ ŠTÚDIUM

CENA - PODĽA ÚROVNE PREDPLATNÉHO
Basic | Premium | Master | Bez predplatného | |
---|---|---|---|---|
Mám predplatné | 2 500 | 3 500 | 6 000 | |
MBA | 3 000 | 2 500 | 0 | 3 500 |
Možnosť rozdeliť platbu na dve splátky.

KOMBINOVANÁ FORMA ŠTÚDIA:
ONLINE A PREZENČNE

KOMPLETNÝ HARMONOGRAM ŠTÚDIA NÁJDETE TU

PREČO ŠTUDOVAŤ
MBA PRÁVE U NÁS
Ide o prvé štúdium svojho druhu na Slovensku, ktoré ponúka praktický a inšpiratívny obsah pre všetkých, ktorí chcú školy aktívne rozvíjať. Prednášajú v ňom lídri z biznisu, odborníci na zmenu aj skúsení školskí riaditelia, ktorí prinášajú konkrétne príklady zavádzania inovácií do školského prostredia. Program MBA – Manažment pre školských lídrov prepája odborné skúsenosti, biznisové know-how a reálne potreby škôl do jedinečného formátu. Štúdium je akreditované organizáciou International Education Society London (IES), ktorá udeľuje prestížne medzinárodné certifikáty uznávané v desiatkach krajín sveta. Táto akreditácia je zárukou odbornej kvality, medzinárodnej dôveryhodnosti a uplatniteľnosti získaného vzdelania aj mimo Slovenska.
PREČO ŠTUDOVAŤ
MBA PRÁVE U NÁS

Ide o prvé štúdium svojho druhu na Slovensku, ktoré ponúka praktický a inšpiratívny obsah pre všetkých, ktorí chcú školy aktívne rozvíjať. Prednášajú v ňom lídri z biznisu, odborníci na zmenu aj skúsení školskí riaditelia, ktorí prinášajú konkrétne príklady zavádzania inovácií do školského prostredia. Program MBA – Manažment pre školských lídrov prepája odborné skúsenosti, biznisové know-how a reálne potreby škôl do jedinečného formátu. Štúdium je akreditované organizáciou International Education Society London (IES), ktorá udeľuje prestížne medzinárodné certifikáty uznávané v desiatkach krajín sveta. Táto akreditácia je zárukou odbornej kvality, medzinárodnej dôveryhodnosti a uplatniteľnosti získaného vzdelania aj mimo Slovenska.


Medzinárodný uznávaný titul MBA

Líderské zručnosti

Certifikát o ukončení štúdia

Profesionálna sieť kontaktov

Manažérke kompetencie

Akčný plán zmeny
NAŠI
GARANTI
Garantmi štúdia sú odborníci s bohatými skúsenosťami z oblasti školského manažmentu, vzdelávacej politiky aj rozvoja líderských kompetencií. Ich úlohou je zabezpečiť odbornú kvalitu programu, prepojiť teóriu s praxou a reflektovať aktuálne výzvy, ktorým čelia školskí lídri. Vďaka ich expertíze a aktívnemu pôsobeniu v školskom aj manažérskom prostredí má štúdium pevný základ, jasnú víziu a priamy dopad na každodennú realitu škôl.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
psychológ a výkonný riaditeľ Maxman Consultants. Má skúsenosti z biznisového prostredia a dlhodobo sa venuje rozvoju lídrov vo firmách aj vo vzdelávaní. Pôsobí aj ako vysokoškolský pedagóg na Univerzite Komenského.
Mgr. Ján Machaj, PhD.
riaditeľ EDULAB-u a odborník na inovatívne vzdelávanie a didaktiku. Venuje sa digitálnym nástrojom, učí na Univerzite Komenského a vedie kurzy pre učiteľov zamerané na súčasné výzvy školstva.
Mgr. Eva Horníková
riaditeľka školy a prezidentka Združenia základných škôl Slovenska. Dlhodobo sa venuje rozvoju školského manažmentu a prináša pohľad z praxe do systémových zmien vo vzdelávaní.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
psychológ a výkonný riaditeľ Maxman Consultants. Má skúsenosti z biznisového prostredia a dlhodobo sa venuje rozvoju lídrov vo firmách aj vo vzdelávaní. Pôsobí aj ako vysokoškolský pedagóg na Univerzite Komenského.
Mgr. Ján Machaj, PhD.
riaditeľ EDULAB-u a odborník na inovatívne vzdelávanie a didaktiku. Venuje sa digitálnym nástrojom, učí na Univerzite Komenského a vedie kurzy pre učiteľov zamerané na súčasné výzvy školstva.
Mgr. Eva Horníková
riaditeľka školy a prezidentka Združenia základných škôl Slovenska. Dlhodobo sa venuje rozvoju školského manažmentu a prináša pohľad z praxe do systémových zmien vo vzdelávaní.
NAŠI
PARTNERI
EDULAB manažérska akadémia spolupracuje s renomovanými partnermi, ktorí zaručujú vysoký štandard a odbornosť vzdelávacích programov. Medzi kľúčových partnerov patria Maxman Consultants, špecialisti na rozvoj líderských zručností, Združenie základných škôl Slovenska, Inštitút zmeny s expertízou v oblasti transformačného líderstva, a ASAI – Asociácia pre umelú inteligenciu na Slovensku, ktorá prepája technológie a vzdelávanie. Medzinárodnú kvalitu garantuje certifikácia International Education Society, vďaka ktorej majú absolventi uznanie aj v globálnom kontexte.

Medzinárodná organizácia so sídlom vo Veľkej Británii, ktorá sa zameriava na certifikáciu vzdelávacích inštitúcií, kurzov a jednotlivcov na globálnej úrovni.
NAŠI
LEKTORI
Naši lektori sú skúsení odborníci zo školského aj biznisového prostredia, ktorí prepájajú teóriu s praxou. Vďaka ich vedeniu získate praktické nástroje a inšpirácie, ktoré môžete okamžite využiť vo svojom školskom prostredí.
Mgr. Eva Horníková
riaditeľka školy a prezidentka Združenia základných škôl Slovenska. Dlhodobo sa venuje rozvoju školského manažmentu a prináša pohľad z praxe do systémových zmien vo vzdelávaní.
Mgr. Tatiana Kizivatová
je riaditeľkou ZŠ s MŠ Jána Amosa Komenského v Bratislave. Zameriava sa na alternatívne prístupy vo vzdelávaní a moderné riadenie školy. Pod jej vedením sa škola stala Microsoft Inovatívnou školou roka.
PaedDr. Eva Kuková
je riaditeľkou Gymnázia Jozefa Lettricha v Martine s viac ako 35-ročnou praxou v školstve. Vo vedení školy kladie dôraz na systematický rozvoj žiakov – od komunikácie a kritického myslenia až po environmentálne povedomie. Jej prístup spája akademické ciele s praktickými zručnosťami uplatniteľnými v živote.
PaedDr. Erika Fábiánová
pôsobí ako riaditeľka ZŠ Pionierov 1 v Rožňave od roku 2007, pričom stojí za implementáciou supervízorského tímu ako súčasť reformy ŠkVP. Zameriava sa na well-being, spoluprácu tímu a partnerstvo s rodičmi, čím formuje školu ako inovatívne komunitné prostredie.
Mgr. Eva Babitzová
Skúsená manažérka v oblasti médií a komunikácie, zakladateľka agentúry Promo Punkers. Pôsobila vo vedení Rádia Expres, Mark BBDO aj Media Central. Viedla Asociáciu R&T staníc a Radu pre reklamu, zameriava sa na stratégiu a komunikáciu.
Mgr. Mária Vargová
je riaditeľkou Národného koordinačného strediska pre riešenie problematiky násilia na deťoch, špecializujúcou sa na prevenciu šikanovania v školách. Spolupracuje s inštitúciami zameranými na ochranu detí a podporu učiteľov pri identifikácii, prevencii a riešení násilia vo vzdelávacom prostredí.
Mgr. Martina Raiserová
riaditeľka Základnej školy v Střílkoch (CZ), ktorá sa dlhodobo venuje inovatívnym prístupom vo vzdelávaní. Zameriava sa na kooperatívne vyučovanie, zážitkové učenie a posilňovanie partnerskej spolupráce s rodičmi.
Mgr. Ján Machaj, PhD.
riaditeľ EDULAB-u a odborník na inovatívne vzdelávanie a didaktiku. Venuje sa digitálnym nástrojom, učí na Univerzite Komenského a vedie kurzy pre učiteľov zamerané na súčasné výzvy školstva.
Mgr. Bc. Radek Škarka
je riaditeľ základnej školy v Ústí nad Orlicí s viac než 15-ročnou skúsenosťou s vedením inovatívnych školských tímov. Je autorom konceptu Aprobace Punk, ktorý podporuje autentické a tvorivé vedenie škôl. Vo svojej práci prepája praktické manažérske prístupy s otvorenou kultúrou, humorom a dôrazom na ľudskosť.
Mgr. Peter Tej
Riaditeľ Regionálneho centra podpory učiteľov v Bardejove, učiteľ slovenského jazyka. Zameriava sa na inkluzívne vzdelávanie, dôveru a rozvoj pedagogických tímov. Prepája školské líderstvo s inováciami a AI v praxi škôl.
Mgr. Miroslava Šáchová
Členka Správnej rady ASAI a vedúca Vzdelávacej komisie pre AI a etiku. Zakladateľka AjTyAI, venuje sa popularizácii umelej inteligencie na Slovensku. Má 15+ rokov skúseností z vedenia v oblasti médií, marketingu a inovácií.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
psychológ a výkonný riaditeľ Maxman Consultants. Má skúsenosti z biznisového prostredia a dlhodobo sa venuje rozvoju lídrov vo firmách aj vo vzdelávaní. Pôsobí aj ako vysokoškolský pedagóg na Univerzite Komenského.
Mgr. Dana Miňová, PhD.
Odborníčka na ľudské zdroje a transformáciu organizácií s vyše 20-ročnou praxou v rôznych odvetviach. Zakladateľka Inštitútu zmeny a spoločnosti Minova, ocenená ako HR Leader 2023 a najvplyvnejšia žena na LinkedIne. Zameriava sa na strategické HR, change manažment a hodnotové líderstvo.
PaedDr. Monika Hulenová
je odborníčka na komunitné a inkluzívne vzdelávanie, dlhodobo sa venuje prepájaniu školy s jej sociálnym a kultúrnym prostredím. Stojí za viacerými inovatívnymi projektmi na podporu spolupráce medzi školou, rodinou a komunitou.
Mgr. Mária Rypáková
Riaditeľka ZŠ Kvačany, skúsená riaditeľka a pedagogička, ktorá sa zameriava na rozvoj školy a podporu tímovej spolupráce. V kurze MAPA FG predstavuje praktické využitie facilitácie vo vzdelávaní.
Mgr. Slávko Pavolko
Riaditeľ ZŠ Pavla Horova v Michalovciach, skúsený riaditeľ a pedagóg. Venuje sa modernizácii školského prostredia a podpore premien tried. Zaujíma sa tiež o vplyv dizajnu priestoru na učenie, nové formy vyučovania či zapájania komunity do rekonštrukcie škôl.
PaedDr. Ing. Beáta Taylorová, PhD.
je riaditeľkou gymnázia na Kukučínovej ulici v Poprade. Má odborné vzdelanie v oblasti pedagogiky a manažmentu a dlhoročné skúsenosti s vedením strednej školy. Vo svojej práci sa zameriava na rozvoj inovatívnych foriem výučby a podporu talentovaných žiakov.
Mgr. Kornélia Ďuríková
je školská psychologička a predsedníčka Inštitútu Konvalinka. Zameriava sa na duševné zdravie a wellbeing v školskom prostredí. Pôsobí ako lektorka v oblasti pozitívnej edukácie a podpory psychickej pohody učiteľov.
Mgr. Eva Horníková
riaditeľka školy a prezidentka Združenia základných škôl Slovenska. Dlhodobo sa venuje rozvoju školského manažmentu a prináša pohľad z praxe do systémových zmien vo vzdelávaní.
PaedDr. Erika Fábiánová
pôsobí ako riaditeľka ZŠ Pionierov 1 v Rožňave od roku 2007, pričom stojí za implementáciou supervízorského tímu ako súčasť reformy ŠkVP. Zameriava sa na well-being, spoluprácu tímu a partnerstvo s rodičmi, čím formuje školu ako inovatívne komunitné prostredie.
Mgr. Tatiana Kizivatová
je riaditeľkou ZŠ s MŠ Jána Amosa Komenského v Bratislave. Zameriava sa na alternatívne prístupy vo vzdelávaní a moderné riadenie školy. Pod jej vedením sa škola stala Microsoft Inovatívnou školou roka.
PaedDr. Eva Kuková
je riaditeľkou Gymnázia Jozefa Lettricha v Martine s viac ako 35-ročnou praxou v školstve. Vo vedení školy kladie dôraz na systematický rozvoj žiakov – od komunikácie a kritického myslenia až po environmentálne povedomie. Jej prístup spája akademické ciele s praktickými zručnosťami uplatniteľnými v živote.
Mgr. Eva Babitzová
Skúsená manažérka v oblasti médií a komunikácie, zakladateľka agentúry Promo Punkers. Pôsobila vo vedení Rádia Expres, Mark BBDO aj Media Central. Viedla Asociáciu R&T staníc a Radu pre reklamu, zameriava sa na stratégiu a komunikáciu.
Mgr. Martina Raiserová
riaditeľka Základnej školy v Střílkoch (CZ), ktorá sa dlhodobo venuje inovatívnym prístupom vo vzdelávaní. Zameriava sa na kooperatívne vyučovanie, zážitkové učenie a posilňovanie partnerskej spolupráce s rodičmi.
Mgr. Mária Vargová
je riaditeľkou Národného koordinačného strediska pre riešenie problematiky násilia na deťoch, špecializujúcou sa na prevenciu šikanovania v školách. Spolupracuje s inštitúciami zameranými na ochranu detí a podporu učiteľov pri identifikácii, prevencii a riešení násilia vo vzdelávacom prostredí.
Mgr. Ján Machaj, PhD.
riaditeľ EDULAB-u a odborník na inovatívne vzdelávanie a didaktiku. Venuje sa digitálnym nástrojom, učí na Univerzite Komenského a vedie kurzy pre učiteľov zamerané na súčasné výzvy školstva.
Mgr. Bc. Radek Škarka
je riaditeľ základnej školy v Ústí nad Orlicí s viac než 15-ročnou skúsenosťou s vedením inovatívnych školských tímov. Je autorom konceptu Aprobace Punk, ktorý podporuje autentické a tvorivé vedenie škôl. Vo svojej práci prepája praktické manažérske prístupy s otvorenou kultúrou, humorom a dôrazom na ľudskosť.
Mgr. Peter Tej
Riaditeľ Regionálneho centra podpory učiteľov v Bardejove, učiteľ slovenského jazyka. Zameriava sa na inkluzívne vzdelávanie, dôveru a rozvoj pedagogických tímov. Prepája školské líderstvo s inováciami a AI v praxi škôl.
Mgr. Miroslava Šáchová
Členka Správnej rady ASAI a vedúca Vzdelávacej komisie pre AI a etiku. Zakladateľka AjTyAI, venuje sa popularizácii umelej inteligencie na Slovensku. Má 15+ rokov skúseností z vedenia v oblasti médií, marketingu a inovácií.
Mgr. Dana Miňová, PhD.
Odborníčka na ľudské zdroje a transformáciu organizácií s vyše 20-ročnou praxou v rôznych odvetviach. Zakladateľka Inštitútu zmeny a spoločnosti Minova, ocenená ako HR Leader 2023 a najvplyvnejšia žena na LinkedIne. Zameriava sa na strategické HR, change manažment a hodnotové líderstvo.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
psychológ a výkonný riaditeľ Maxman Consultants. Má skúsenosti z biznisového prostredia a dlhodobo sa venuje rozvoju lídrov vo firmách aj vo vzdelávaní. Pôsobí aj ako vysokoškolský pedagóg na Univerzite Komenského.
PaedDr. Monika Hulenová
je odborníčka na komunitné a inkluzívne vzdelávanie, dlhodobo sa venuje prepájaniu školy s jej sociálnym a kultúrnym prostredím. Stojí za viacerými inovatívnymi projektmi na podporu spolupráce medzi školou, rodinou a komunitou.
Mgr. Mária Rypáková
Riaditeľka ZŠ Kvačany, skúsená riaditeľka a pedagogička, ktorá sa zameriava na rozvoj školy a podporu tímovej spolupráce. V kurze MAPA FG predstavuje praktické využitie facilitácie vo vzdelávaní.
Mgr. Slávko Pavolko
Riaditeľ ZŠ Pavla Horova v Michalovciach, skúsený riaditeľ a pedagóg. Venuje sa modernizácii školského prostredia a podpore premien tried. Zaujíma sa tiež o vplyv dizajnu priestoru na učenie, nové formy vyučovania či zapájania komunity do rekonštrukcie škôl.
PaedDr. Ing. Beáta Taylorová, PhD.
je riaditeľkou gymnázia na Kukučínovej ulici v Poprade. Má odborné vzdelanie v oblasti pedagogiky a manažmentu a dlhoročné skúsenosti s vedením strednej školy. Vo svojej práci sa zameriava na rozvoj inovatívnych foriem výučby a podporu talentovaných žiakov.
Mgr. Kornélia Ďuríková
je školská psychologička a predsedníčka Inštitútu Konvalinka. Zameriava sa na duševné zdravie a wellbeing v školskom prostredí. Pôsobí ako lektorka v oblasti pozitívnej edukácie a podpory psychickej pohody učiteľov.
AKO PREBIEHA
ŠTÚDIUM
Štúdium prebieha kombinovanou formou, ktorá spája výhody online aj prezenčného vzdelávania. Účastníci sa majú k dispozícii interaktívne online kurzy, ktoré môžu absolvovať flexibilne kedykoľvek popri práci. Online sa tiež konajú webináre a workshopy s odborníkmi. Prezenčná časť zahŕňa dve intenzívne dvojdňové stretnutia a záverečnú trojdňovú konferenciu, počas ktorej prebieha výmena skúseností, prezentácia výstupov a networking s odborníkmi aj kolegami z praxe.
Videokurzy zamerané na manažérske zručnosti:
ONLINE
Termín: kedykoľvek
Termín: kedykoľvek
Videokurzy poskytujú školským lídrom praktické a okamžite využiteľné nástroje pre každodenné riadenie školy a tímu. Zameriavajú sa na konkrétne výzvy – od zavádzania zmien, vedenia porád či práce so spätnou väzbou, až po budovanie profesionálnej identity a rovnováhy medzi prácou a súkromím. Témy kurzov pokrývajú kľúčové oblasti manažérskej praxe, ako sú strategické plánovanie, efektívna komunikácia, podpora tímu, typológia osobnosti, či celoživotné vzdelávanie.

MANAŽMENT ZMENY
Kurz umožňuje porozumieť princípom plánovania a realizácie strategických zmien v školskom prostredí, vytvoriť a viesť tím pre rozvoj školy, efektívne komunikovať víziu a ciele zmeny, implementovať nástroje na riadenie zmeny a zabezpečiť jej udržateľnosť.

SPÄTNÁ VÄZBA
V kurze si osvojíte schopnosť poskytovať konštruktívnu a rozvojovú spätnú väzbu v rôznych situáciách školského prostredia. Pracovať s prijímaním spätnej väzby ako nástrojom rastu a rozvíjať kultúru otvorenej, rešpektujúcej komunikácie v tíme.

EFEKTÍVNE RIADENIE ČASU
Kurz pomáha získať kontrolu nad časom, stanoviť si priority a efektívne plánovať aktivity. Zameriava sa aj na zvládanie vyrušení, budovanie pracovných návykov a udržanie rovnováhy medzi prácou a osobným životom.

TYPOLÓGIA OSOBNOSTI
Kurz ponúka praktický pohľad na rozpoznanie typov správania a efektívnu komunikáciu s nimi. Učí, ako využívať typológiu pri vedení tímu, spolupráci a motivácii kolegov v škole.

MANAŽMENT ZMENY
Kurz umožňuje porozumieť princípom plánovania a realizácie strategických zmien v školskom prostredí, vytvoriť a viesť tím pre rozvoj školy, efektívne komunikovať víziu a ciele zmeny, implementovať nástroje na riadenie zmeny a zabezpečiť jej udržateľnosť.

SPÄTNÁ VÄZBA
V kurze si osvojíte schopnosť poskytovať konštruktívnu a rozvojovú spätnú väzbu v rôznych situáciách školského prostredia. Pracovať s prijímaním spätnej väzby ako nástrojom rastu a rozvíjať kultúru otvorenej, rešpektujúcej komunikácie v tíme.

VEDENIE PORÁD
V kurze sa naučíte viesť školské porady efektívne, cielene a motivujúco. Plánovať ich priebeh, zapájať účastníkov, facilitovať diskusiu a zvládať neefektívne komunikačné vzorce či konflikty.

EFEKTÍVNE RIADENIE ČASU
Kurz pomáha získať kontrolu nad časom, stanoviť si priority a efektívne plánovať aktivity. Zameriava sa aj na zvládanie vyrušení, budovanie pracovných návykov a udržanie rovnováhy medzi prácou a osobným životom.

TYPOLÓGIA OSOBNOSTI
Kurz ponúka praktický pohľad na rozpoznanie typov správania a efektívnu komunikáciu s nimi. Učí, ako využívať typológiu pri vedení tímu, spolupráci a motivácii kolegov v škole.

SEBAROZVOJ A CELOŽIVOTNÉ VZDELÁVANIE
Kurz sa zameriava na budovanie vnútornej motivácie a osobného rozvoja školských lídrov. Posilňuje zodpovednosť za vlastné učenie a adaptáciu na zmeny. Podporuje rozvoj odolnosti, reflexie a líderskej identity v neustále sa meniacom prostredí školy.
Videokurzy zamerané na manažérsku prax:
ONLINE
Termín: kedykoľvek
Termín: kedykoľvek
Vyberte si tri kurzy z pestrej ponuky EDULAB akadémie podľa svojich potrieb a záujmu. Rozvíjajte praktické zručnosti, ktoré okamžite využijete vo vedení školy.

TÍM
PRE ROZVOJ ŠKOLY
PRE ROZVOJ ŠKOLY
Kurz predstavuje základné princípy zavádzania zmien v škole a ich realizáciu v praxi. Zameriava sa na fungovanie tímu pre rozvoj školy a jeho rolu pri podpore zmien. Účastníci spoznajú aj konkrétny príklad práce s víziou školy a jej prenesenie do každodenného fungovania.

ŠKOLSKÝ
PODPORNÝ TÍM
PODPORNÝ TÍM
Kurz ukazuje, ako efektívne vytvoriť a rozvíjať školský podporný tím prispôsobený reálnym podmienkam školy. Venovať sa bude aj inklúzii, kompetenciám členov tímu a praktickým príkladom fungujúcim v praxi. Účastníci získajú konkrétne návody na dlhodobú a spolupracujúcu podporu žiakov.

PROGRAM
ROZVOJA ŽIAKOV
ROZVOJA ŽIAKOV
Kurz predstavuje systematický prístup k rozvoju žiakov zameraný na ich budúce uplatnenie v živote. Ukazuje, ako plánovať výchovno-vzdelávacie aktivity tak, aby podporovali kľúčové kompetencie v správnom čase. Dôraz sa kladie na zručnosti ako komunikácia, kritické myslenie či prezentačné schopnosti.

ROLA
SUPERVÍZORA
SUPERVÍZORA
Kurz približuje úlohu školského supervízora so zameraním na mentoring, profesijný rozvoj a facilitáciu. Ukazuje, ako supervízor podporuje pedagógov pri zvládaní zmien, vrátane kurikulárnej reformy. Účastníci sa oboznámia s osobnostnými predpokladmi pre túto pozíciu a praktickými výzvami, ktoré prináša.

MODERNÁ
TRIEDA
TRIEDA
Kurz sa venuje dizajnu školského prostredia a jeho vplyvu na pozornosť, metódy učenia aj pohodu žiakov. Ukazuje možnosti, ako prispôsobiť triedu moderným vyučovacím formám a tímovej práci. Účastníci získajú praktické rady k premene priestoru vrátane rozpočtu, zapojenia komunity či využitia technológií.

ŠKOLA
AKO KOMUNITA
AKO KOMUNITA
Kurz sa zameriava na budovanie silnej školskej komunity, ktorá je kľúčová pre kvalitné vzdelávanie a bezpečné prostredie. Účastníci spoznajú stratégie na vytváranie súdržných vzťahov, spoločné nastavovanie hodnôt a realizáciu komunitných aktivít. Kurz zároveň ponúka inšpirácie a konkrétne príklady, ako zapojiť všetkých aktérov školy do zmysluplnej spolupráce.

NOVÝ ŠKOLSKÝ VZDELÁVACÍ PROGRAM
Kurz poskytne praktický prehľad o tvorbe a zavádzaní nového Školského vzdelávacieho programu v súvislosti s obsahovou zmenou vzdelávania. Účastníci spoznajú rozdiely medzi pôvodným a novým ŠkVP, kľúčové kroky tvorby dokumentu i úskalia jeho zavádzania. Cieľom je poskytnúť overené postupy a skúsenosti z praxe, ktoré môžu pomôcť pri úspešnej implementácii zmien v škole.

PODOBY VÝUČBY FINANČNEJ GRAMOTNOSTI
Finančné vzdelávanie môže mať rôzne podoby – od medzipredmetových projektov až po systematický rozvoj kompetencií. Spoznajte overené prístupy ako Fenomény sveta, Kozmix či FinQ a získajte inšpirácie na ich využitie v praxi. Zároveň nahliadnete do skúseností škôl, ktoré tieto formáty úspešne zaviedli.

FORMATÍVNE HODNOTENIE A VYUČOVANIE
Formatívne hodnotenie je spôsob, ako posilniť učenie každého žiaka cez spätnú väzbu, jasné ciele a dôkazy o pokroku. Účastníci objavia možnosti, ako vytvoriť bezpečné prostredie, kde sa žiaci neboja chýb a učia sa s porozumením. Kurz ukáže, ako hodnotenie prepojiť s každodennou praxou a podporiť tak dôveru, motiváciu a rast.

VZDELÁVANIE AKO ŽIVOTNÝ ŠTÝL
Zmena v školstve začína odvážnym učiteľom a tímom, ktorý spolupracuje a dôveruje si. V kurze sa účastníci zoznámia s prístupom Aprobácie Punk, naučia sa prenášať víziu školy do každodennej praxe a využívať jednoduché nástroje na zvládanie zmien. Dôraz sa kladie na autentickosť, otvorenú kultúru a ľudský prístup v riadení školy.

MANAŽÉR AKO FACILITÁTOR
Facilitácia je zručnosť, ktorá pomáha viesť skupinu k zmysluplným výstupom a lepšej spolupráci. V kurze sa oboznámite so základmi facilitácie, naučíte sa navrhovať a riadiť diskusie tak, aby všetci účastníci mohli aktívne prispieť. Kurz ponúkne aj odporúčania na ďalší rozvoj, ktoré umožnia facilitáciu využívať cielene a s istotou v školskom prostredí.

MANAŹÉR
AKO MENTOR A KOUČ
AKO MENTOR A KOUČ
Koučing a mentoring predstavujú dve doplňujúce sa prístupy, ktoré pomáhajú rozvíjať potenciál ľudí v pracovnom prostredí. Kurz približuje ich základné princípy, nástroje aj hranice a ukazuje možnosti ich využitia v školskom kontexte. Ponúka úvod do oboch prístupov spolu s inšpiráciami na ďalšie vzdelávanie a odborný rast.

MANAŽÉRSKA PSYCHOLÓGIA
Typológia osobnosti pomáha lepšie porozumieť správaniu ľudí v pracovnom prostredí a rozvíjať efektívnu komunikáciu. Kurz ponúka základný rámec, ako rozlišovať osobnostné typy a reagovať na ich potreby pri riadení tímu. Umožňuje vnímať rôznorodosť ako prínos pre spoluprácu a školské vedenie.

PRÁCA SO SPÄTNOU VÄZBOU
Spätná väzba je kľúčovým nástrojom rozvoja a spolupráce v tíme, ak je podávaná a prijímaná s rešpektom. Tento kurz pomáha porozumieť jej významu, prekonávať bariéry a budovať dôveru ako základ otvorenej komunikácie. Účastníci získajú náhľad na kultúru spätnej väzby ako prirodzenej súčasti školského prostredia.

ZÁKLADNÉ MANAŽERSKE NASTAVENIE
Prechod z učiteľa na riaditeľa školy prináša zásadnú zmenu – novú rolu, kompetencie aj zodpovednosti. Kurz priblíži manažérsku dimenziu riadenia školy, moderné štýly vedenia a základy práce s tímom. Dôraz sa kladie na dôveru, spoluprácu a praktické poznatky z oblasti leadershipu.

ÚSPEŠNÁ ŠKOLA
Kurz je zameraný na tvorbu a implementáciu koncepcie rozvoja školy, školského vzdelávacieho programu, plánu profesijného rozvoja, monitorovanie a hodnotenie implementácie, Zároveň skúma možnosti zapojenia pedagogických/odborných zamestnancov, žiakov a rodičov do týchto procesov. Navyše prináša konkrétne nástroje a postupy aplikovateľné v praxi.

WELLBEING NA ŠKOLÁCH
Kurz sa venuje podpore wellbeingu v školskom prostredí ako kľúčovému predpokladu spokojnosti, motivácie a zdravých vzťahov. Účastníci sa oboznámia so základmi budovania pozitívnej atmosféry na škole a získajú konkrétne námety na jej posilňovanie. Dôraz sa kladie na vytváranie prostredia, v ktorom sa dobre cítia žiaci aj pedagogický tím.
Workshopy s Lukášom Bakošom / Maxman Consultants

PREZENČNE / ONLINE
Workshopy pod vedením Lukáša Bakoša ponúkajú priestor na intenzívny rozvoj líderských zručností v kľúčových oblastiach riadenia školy. Zameriavajú sa na zvládanie náročných situácií, budovanie dôvery v tíme, prácu s odporom a efektívnu komunikáciu pri zavádzaní zmien. V bezpečnej atmosfére si účastníci prakticky precvičia situácie, s ktorými sa stretávajú v každodennom vedení ľudí, a získajú spätnú väzbu od skúseného lektora z oblasti biznisového leadershipu. Pre študujúcich, ktorý už absolvovali základnú úroveň Maxman manažérskej akadémie v roku 2024/2025, máme pripravené alternatívne témy nadväzujúcich workshopov.

ZÁKLADNÉ MANAŽÉRSKE NASTAVENIE
Termín: 23.10. 2025. prezenčne
Sebareflexia vlastných líderských silných aj slabších stránok, práca s obavami a egom. Účastníci si ujasnia základnú štruktúru riadenia tímu, roly manažéra a hlavné princípy efektívneho vedenia. Zameriame sa na rôzne štýly riadenia – od direktívneho po participatívny – a ich využitie v konkrétnych situáciách.

MANAŽÉRSKA
PSYCHOLÓGIA
Termín: 23.10. 2025. prezenčne
Workshop sa zameriava na porozumenie rozdielom medzi členmi tímu a medziľudským štýlom komunikácie. Účastníci si osvoja jednoduché typologické princípy (model Social Styles), ktoré im pomôžu pri práci so spätnou väzbou, cieľmi či motiváciou. Cieľom je zlepšiť spoluprácu v tíme rešpektovaním osobnostných odlišností.

RIADENIE
VÝKONU
Termín: 10. 12. 2025, online
Workshop sa zameriava na efektívnu prácu s cieľmi a úlohami v školskom manažmente. Účastníci získajú praktické nástroje na prioritizáciu, formuláciu a rozdelenie úloh, ako aj porozumenie tomu, ako ľudia reagujú na ciele a hodnotenie výkonu. Súčasťou bude aj práca s motiváciou a zvyšovaním individuálnej a tímovej efektivity.

MANAŽÉRSKA PRÁCA SO SPÄTNOU VÄZBOU
Termín: 14. 1. 2026, online
Workshop sa zameriava na budovanie otvorenej kultúry spätnej väzby v tíme. Spojí psychologické aspekty jej poskytovania a prijímania s praktickými technikami – od rýchlej minútovej spätnej väzby až po hlbšiu rozvojovú spätnú väzbu s prvkami koučingu.

MANAŽÉR AKO
MENTOR A KOUČ
Termín: 5. 2. 2026, prezenčne
Účastníci získajú praktické nástroje na rozvoj jednotlivcov aj tímov. Modul ponúka jednoduché, no účinné koučovacie techniky, ktoré možno ihneď využiť v praxi. Cieľom je podporiť manažérov v začlenení prvkov koučingu a mentoringu do každodenného vedenia ľudí.

MANAŽÉR
AKO FACILITÁTOR
Termín: 5. 2. 2026, prezenčne
Facilitačné techniky sú kľúčové pre efektívne vedenie tímu – pomáhajú zvyšovať produktivitu stretnutí, porád a tímovej spolupráce. V tomto module si účastníci osvoja základné nástroje facilitácie a vedenia tímových interakcií.
Workshopy s Tatianou Kizivatovou

PREZENČNE
Dvojica workshopov Tatiany Kizivatovej prepája teóriu s praxou riadenia školy. Účastníci získajú konkrétne stratégie pre vedenie tímu, efektívne plánovanie, poskytovanie spätnej väzby a budovanie bezpečného a motivujúceho prostredia na škole – s dôrazom na dobrú prax a poznatky z neurobiológie.
MOZGOVOSÚHLASNÉ ZLOŽKY, EFEKTÍVNE RIADENIE ČASU A SPÄTNÁ VÄZBA
Prezenčný workshop
Mgr. Tatiana Kizivatová, ZŠ Hubeného Bratislava
24. október 2025
Teória mozgu podľa Paula D. MacLeana poskytuje jedinečný pohľad na fungovanie ľudského mozgu, Tento model nám umožňuje lepšie porozumieť tomu, ako človek reaguje na podnety, ako spracúva informácie a čo ovplyvňuje jeho schopnosť učiť sa. Účastníci sa oboznámia s tým, ako porozumenie fungovaniu mozgu ovplyvňuje procesy učenia, podporuje tvorbu bezpečného prostredia a zvyšuje efektivitu práce. Predstavíme praktické príklady a konkrétne stratégie, ktoré vychádzajú z neurobiologických poznatkov a sú aplikované v rámci modelu VEU. Workshop sa zameria na umenie poskytovať kvalitnú spätnú väzbu a efektívne riadenie času v školskom prostredí. Účastníci sa dozvedia ako formovať spätnú väzbu, ktorá podporuje profesijný rast učiteľov a zlepšovanie vzdelávacieho procesu. Oboznámia sa s technikami plánovania a prioritizácie, ktoré pomôžu riaditeľovi školy optimalizovať každodenné činnosti a zvládnuť náročné úlohy s väčšou ľahkosťou.V rámci workshopu sa účastníci majú možnosť zapojiť do diskusií s kolegami, zdieľať osvedčené postupy a naučiť sa nové prístupy k výzvam, ktorým čelia ako manažéri školy.
VEDENIE TÍMU
Prezenčný workshop
Mgr. Tatiana Kizivatová, ZŠ Hubeného Bratislava
6. február 2026
V rámci workshopu budeme zdieľať dobrú prax v rámci participatívneho vedenia tímu zamestnancov školy. Účastníci sa dozvedia, prečo má tím pre rozvoj školy nenahraditeľnú funkciu v každej škole a akú funkciu zohráva v rámci budovania kultúry školy. Podelíme sa o skúsenosti s prenášaním kompetencií, s motiváciou zamestnancov či rôznymi wellbingovými aktivitami, ktorými podporujeme zamestnancov školy a snažíme sa predchádzať ich vyhoreniu. Podelíme sa so skúsenosťami prípravy a vedenia spoločných tímových stretnutí. Ukážeme spôsob prerozdelenia kompetencií v rámci riadenia veľkého tímu. Ponúkneme najdôležitejšie vodcovské zručnosti, ktoré sú nevyhnutné ku kvalitnému a efektívnemu vedeniu tímu ľudí. Predstavíme efektívne nástroje v rámci vnútroškolského vzdelávania zamestnancov.
AI pre riaditeľa školy - kurzy, workshop, AI tréner

ONLINE
Simulované rozhovory s umelou inteligenciou ponúkajú možnosť bezpečne si precvičiť kľúčové rozhovory a manažérske situácie prostredníctvom simulovaných scenárov. Podporuje rozvoj líderských zručností, sebareflexiu a efektívnu komunikáciu. Kurzy o AI zároveň približujú jej praktické využitie v školskom prostredí v súlade s princípmi kurikulárnej reformy.
VIDEOKURZY:
ONLINE
Termín: kedykoľvek
Termín: kedykoľvek

ÚVOD DO AI
Kurz prepája teoretické základy využitia umelej inteligencie v školskom prostredí s konkrétnymi príkladmi z praxe učiteľa. Dôraz kladie na rozvoj zručností, ktoré umožnia okamžité a zmysluplné uplatnenie AI v každodenných úlohách.

AI AKO OSOBNÝ ASISTENT
Kurz kombinuje základné teoretické poznatky o využití umelej inteligencie v školskom prostredí s dôrazom na konkrétne pedagogické situácie. Praktické zameranie kurzu spočíva v ukážkach reálneho využitia AI pri plánovaní, hodnotení, administratíve a komunikácii učiteľa.
AI TRÉNINGY:
ONLINE
Termín: kedykoľvek
Termín: kedykoľvek
1. KOMUNIKÁCIA
V TÍME
V TÍME
Tréningové rozhovory s AI zamerané na zlepšovanie tímovej spolupráce, nastavovanie cieľov a vedenie konštruktívnych rozhovorov s kolegami. Umožňujú nacvičiť spätnú väzbu, motivovanie tímu a riešenie nevhodného správania. Posilňujú dôveru, zrozumiteľnosť a efektivitu v riadiacich vzťahoch.
2. KOUČING
A MENTORING
A MENTORING
Scenáre, ktoré vedú k rozvoju koučovacích a mentorských zručností riaditeľa či vedúceho tímu. Zameriavajú sa na plánovanie profesijného rastu, podporu zmeny správania a reflexiu výkonu. Pomáhajú viesť rozvojové rozhovory s rešpektom a jasným cieľom.
3. RODIČOVSKÁ KOMUNIKÁCIA
Balík tréningových rozhovorov s rodičmi – od úvodných kontaktov až po zvládanie náročných a emočne vypätých situácií. Účastníci si precvičia aktívne počúvanie, formuláciu citlivých posolstiev a nastavenie partnerského vzťahu. Upevňuje profesionálnu komunikáciu smerom navonok.
4. SOCIÁLNE ŠTÝLY
V PRAXI
V PRAXI
Zamerané na rozpoznávanie a praktické využitie typológie osobnosti (sociálnych štýlov) v riadení a komunikácii. Tréningové rozhovory s AI pomáhajú adaptovať štýl vedenia a motivácie na konkrétny typ človeka. Prispievajú k lepšiemu vedeniu tímu aj spolupráci v rozmanitom kolektíve.
5. KRÍZOVÉ A CITLIVÉ SITUÁCIE
Simulácie rozhovorov v náročných alebo neštandardných situáciách – napríklad s neprimerane reagujúcim rodičom či pri podozrení na rizikové správanie žiaka. Rozvíjajú schopnosť zachovať pokoj, stanoviť hranice a riešiť konflikty s rešpektom. Podporujú líderskú stabilitu.
6. STRATEGICKÉ ROZHOVORY
Tréningové rozhovory s AI zamerané na strategické rozhodovanie – napríklad motivovanie tímu k zmene, plánovanie školských projektov či nastavovanie dlhodobých cieľov. Umožňujú trénovať rozhovory, ktoré vedú k zodpovednosti, iniciatíve a rozvoju školy. Vhodné pri budovaní vízie.
ONLINE WORKSHOP
AI nástroje pre školských lídrov
Mgr. Miroslava Šáchová
Termín: 20. november 2025 o 10.30
Workshop ponúka prehľad najčastejšie využívaných nástrojov umelej inteligencie, ktoré môžu školskí lídri prakticky využiť na zefektívnenie riadenia školy. Zameriava sa na konkrétne oblasti ako komunikácia, plánovanie, analýza údajov, spätná väzba či tvorba dokumentov. Účastníci spoznajú nástroje, ktoré im pomôžu ušetriť čas, podporiť rozhodovanie a posilniť strategické vedenie školy v súlade so súčasnými trendmi vo vzdelávaní.
Webináre s riaditeľkami

ONLINE
Webináre ponúkajú priestor na zdieľanie skúseností riaditeľov škôl a pohľadov na kľúčové témy školského manažmentu. Účastníci získajú praktické odporúčania a konkrétne príklady riešení v oblastiach ako zmena, reforma, či nové formy hodnotenia žiakov. Dopĺňajú tak kurzy o reálnu prax z prostredia škôl.
MANAŽMENT ZMENY V PRAXI (ŠKVP)
Online webinár
PaedDr. Erika Fabiánová,
RNDr. Slávka Ropeková
RNDr. Slávka Ropeková
Termín: 11. február 2026
Prakticky zameraný workshop pre riaditeľov, ktorí chcú iniciovať zmenu v každodennej prevádzke školy. Zameriame sa na nastavenie komunikácie, prerozdelenie zodpovedností v tíme a vedenie rozhovorov pomocou SMART cieľov. Nebude chýbať ani téma otvorenej spätnej väzby a význam fyzického prostredia pre motiváciu a spoluprácu.
REFORMA
A JEJ PRIEBEH
Online webinár
PaedDr. Erika Fabiánová
RNDr. Slávka Ropeková
RNDr. Slávka Ropeková
Termín: 11. marec 2026
Zmena organizácie výučby prináša nové výzvy – blokové vyučovanie, medzipredmetové vzťahy či nové formy hodnotenia si vyžadujú intenzívnejšiu tímovú spoluprácu. Workshop ponúkne nástroje na koordináciu učiteľov, podporu stredného manažmentu a vytváranie kultúry vzájomného učenia. Zameriame sa na rolu vedenia školy pri systematickom zavádzaní zmien.
IMPLEMENTÁCIA FORMATÍVNEHO HODNOTENIA
Online webinár
Mgr. Martina Raiserová
Termín: 27. marec 2026
Webinár ponúkne konkrétny pohľad na to, ako možno formatívne hodnotenie začleniť do každodennej výučby. Ukážeme, ako pracovať s cieľmi, spätnou väzbou a dôkazmi o pokroku tak, aby učenie bolo zrozumiteľné, zmysluplné a bezpečné pre každého žiaka. Webinár vychádza z reálnej skúsenosti školy, ktorá formatívne hodnotenie uplatňuje naprieč predmetmi aj stupňami.
MANAŽMENT ZMENY V PRAXI (ŠKVP)
Online webinár
PaedDr. Erika Fabiánová,
RNDr. Slávka Ropeková
RNDr. Slávka Ropeková
Termín: 11. február 2026
Prakticky zameraný workshop pre riaditeľov, ktorí chcú iniciovať zmenu v každodennej prevádzke školy. Zameriame sa na nastavenie komunikácie, prerozdelenie zodpovedností v tíme a vedenie rozhovorov pomocou SMART cieľov. Nebude chýbať ani téma otvorenej spätnej väzby a význam fyzického prostredia pre motiváciu a spoluprácu.
REFORMA
A JEJ PRIEBEH
Online webinár
PaedDr. Erika Fabiánová
RNDr. Slávka Ropeková
Termín: 11. marec 2026
Zmena organizácie výučby prináša nové výzvy – blokové vyučovanie, medzipredmetové vzťahy či nové formy hodnotenia si vyžadujú intenzívnejšiu tímovú spoluprácu. Workshop ponúkne nástroje na koordináciu učiteľov, podporu stredného manažmentu a vytváranie kultúry vzájomného učenia. Zameriame sa na rolu vedenia školy pri systematickom zavádzaní zmien.
IMPLEMENTÁCIA FORMATÍVNEHO HODNOTENIA
Online webinár
Mgr. Martina Raiserová
Termín: 27. marec 2026
Webinár ponúkne konkrétny pohľad na to, ako možno formatívne hodnotenie začleniť do každodennej výučby. Ukážeme, ako pracovať s cieľmi, spätnou väzbou a dôkazmi o pokroku tak, aby učenie bolo zrozumiteľné, zmysluplné a bezpečné pre každého žiaka. Webinár vychádza z reálnej skúsenosti školy, ktorá formatívne hodnotenie uplatňuje naprieč predmetmi aj stupňami.
Trojdňová záverečná odborná konferencia

PREZENČNE
TERMÍN: 16 - 18. apríl 2026
TERMÍN: 16 - 18. apríl 2026
Trojdňová záverečná odborná konferencia je vyvrcholením celého MBA štúdia a vytvára priestor na zdieľanie skúseností, prezentáciu výsledkov a ďalšie profesijné prepájanie. Uskutoční sa v inšpiratívnom prostredí 4* hotela s wellnessom, ktoré poskytne ideálne podmienky na sústredenú prácu aj oddych. Účastníci predstavia svoje akčné plány vytvorené počas štúdia, získajú odbornú spätnú väzbu a podporu pre ich realizáciu. Konferenciu obohatia prednášky a diskusie s poprednými odborníkmi z Inštitútu zmeny, ASAI – Asociácie pre umelú inteligenciu na Slovensku, ako aj ďalšími rešpektovanými lídrami z oblasti školstva, biznisu a verejných politík. Cieľom konferencie je posilniť praktický dopad štúdia a vytvoriť priestor pre ďalší rozvoj školských lídrov.

Trojdňová záverečná odborná konferencia je vyvrcholením celého MBA štúdia a vytvára priestor na zdieľanie skúseností, prezentáciu výsledkov a ďalšie profesijné prepájanie. Uskutoční sa v inšpiratívnom prostredí 4* hotela s wellnessom, ktoré poskytne ideálne podmienky na sústredenú prácu aj oddych. Účastníci predstavia svoje akčné plány vytvorené počas štúdia, získajú odbornú spätnú väzbu a podporu pre ich realizáciu. Konferenciu obohatia prednášky a diskusie s poprednými odborníkmi z Inštitútu zmeny, ASAI – Asociácie pre umelú inteligenciu na Slovensku, ako aj ďalšími rešpektovanými lídrami z oblasti školstva, biznisu a verejných politík. Cieľom konferencie je posilniť praktický dopad štúdia a vytvoriť priestor pre ďalší rozvoj školských lídrov.

20. október 2025
Uzatvorenie prihlášok
23. október 2025
PREZENČNÝ WORKSHOP - Základné manažérske nastavenie
PREZENČNÝ WORKSHOP - Manažérska psychológia
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
24. október 2025
PREZENČNÝ WORKSHOP - Vedenie tímu
Mgr. Tatiana Kizivatová
Mgr. Tatiana Kizivatová
20. november 2025
ONLINE WEBINÁR - AI pre školských lídrov
Mgr. Miroslava Šáchová
Mgr. Miroslava Šáchová
10. december 2025
ONLINE WORKSHOP - Riadenie výkonu
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
14. január 2026
ONLINE WORKSHOP - Manažérska práca so spätnou väzbou
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
5. február 2026
PREZENČNÝ WORKSHOP - Manažér ako mentor a kouč
PREZENČNÝ WORKSHOP - Manažér ako facilitátor
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
PREZENČNÝ WORKSHOP - Manažér ako facilitátor
Mgr. Lukáš Bakoš, PhD.
6. február 2026
PREZENČNÝ WORKSHOP - Mozgovosúhlasné zložky,
efektívne riadenie času a spätná väzba
Mgr. Tatiana Kizivatová
efektívne riadenie času a spätná väzba
Mgr. Tatiana Kizivatová
11. február 2026
ONLINE WEBINÁR - Manažment zmeny v praxi (ŠkVP)
PaedDr. Erika Fabiánová, RNDr. Slávka Ropeková
PaedDr. Erika Fabiánová, RNDr. Slávka Ropeková
11. marec 2026
ONLINE WEBINÁR - Implementácia nového ŠkVP
ako prípadová štúdia
ako prípadová štúdia
PaedDr. Erika Fabiánová, RNDr. Slávka Ropeková
27. marec 2026
ONLINE WEBINÁR - Implementácia formatívneho hodnotenia
Mgr. Martina Raiserová
Mgr. Martina Raiserová
16. - 18. apríl 2026
Ukončenie štúdia - Konferencia

PODMIENKY
ŠTÚDIA
Štúdium je určené pre školských lídrov – riaditeľov, zástupcov a členov vedenia školy, ktorí chcú rozvíjať svoje manažérske zručnosti. Základnou podmienkou je vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. V odôvodnených prípadoch však vieme udeliť výnimku aj uchádzačom s ukončeným I. stupňom vysokoškolského štúdia.
REGISTRÁCIA DO
20.10.2025
Registrácia na štúdium prebieha do 20. októbra 2025. V prípade akýchkoľvek otázok alebo potreby doplňujúcich informácií nás neváhajte kontaktovať na mba@edulab.sk.
REGISTRÁCIA DO 20.10.2025
Registrácia na štúdium prebieha do 20. októbra 2025. V prípade akýchkoľvek otázok alebo potreby doplňujúcich informácií nás neváhajte kontaktovať na mba@edulab.sk.
Kontakt
Nezisková organizácia EDULAB
Rigeleho 1, 811 02 Bratislava 1
Slovenská republika
T +421 2 321 99 121
E info@edulab.sk
Dôležité odkazy
Sledujte nás na sociálnych sieťach
Write your awesome label here.
Write your awesome label here.
1. MODUL
ZÁKLADNÉ MANAŽÉRSKE NASTAVENIE
23.09.2024 | 14:00 – 16:30
Pochopenie svojich manažérskych/líderských silných stránok aj oblastí, ktoré nás brzdia.
Sebareflexia – práca s obavami / egom... .
Účastníci budú mať možnosť uvedomiť si základnú štruktúru toho, ako riadiť a rozvíjať tím ľudí. Zameriame sa na hlavné manažérske princípy, role manažéra, úskalia manažérskej práce. Prejdeme si jednotlivé odtiene riadenia od direktívneho (hierarchického) až po participatívne (samoriadiace tímy) a účastníci budú mať možnosť pochopiť výhody jednotlivých štýlov a vhodnosť ich využitia v rôznych situáciách.
2. MODUL
MANAŽÉRSKA PSYCHOLÓGIA
21.10.2024 | 14:00 – 16:30
Porozumenie individuálnym rozdielom medzi jednotlivými členmi tímu.
Modul zameraný na pochopenie interperosnálnych odlišností. Účastníci si osvoja jednoduché typologické princípy, ktoré im neskôr pomôžu ako komunikačný základ pre prácu s cieľmi, spätnou väzbou, motiváciou.
Rešpektovaním a prispôsobením komunikácie jednotlivým osobnostným typom v rámci tímu je možné zvyšovať efektivitu a schopnosť spolupracovať. V rámci modulu prevedieme účastníkov dvojdimenzionálnym modelom Social Styles.
Modul zameraný na pochopenie interperosnálnych odlišností. Účastníci si osvoja jednoduché typologické princípy, ktoré im neskôr pomôžu ako komunikačný základ pre prácu s cieľmi, spätnou väzbou, motiváciou.
Rešpektovaním a prispôsobením komunikácie jednotlivým osobnostným typom v rámci tímu je možné zvyšovať efektivitu a schopnosť spolupracovať. V rámci modulu prevedieme účastníkov dvojdimenzionálnym modelom Social Styles.
3. MODUL
RIADENIE VÝKONU -
PRIORITY / SMEROVANIE / CIELE
18.11.2024 | 14:00 – 16:30
Zameriame sa na manažérsku prácu s cieľmi a úlohami. Účastníci dostanú k dispozícii praktické nástroje využiteľné pri prioritizácii, formulovaní a distribuovaní cieľov a úloh. Podchytíme aj základné psychologické princípy toho, ako ľudia reagujú na ciele, úlohy a meranie výkonu. Dôležitou súčasťou workshopu je aj zameranie sa na individuálnu a tímovú efektivitu a motiváciu.
4. MODUL
RADICAL CANDOR + MANAŽÉRSKA PRÁCA SO SPÄTNOU VÄZBOU
16.12.2024 | 14:00 – 16:30
Tvorba otvorenej feedback kultúry vo firme/tíme.
Na workshope sa zameriame na jednej strane na psychologické aspekty poskytovania a prijímania spätnej väzby, na druhej strane na praktické techniky okamžite využiteľné v manažérskej práci – od najjednoduchšej minútovej spätnej väzby až po komplexnú rozvojovú spätnú väzbu na hranici s koučingom.
5. MODUL
MANAŽÉR AKO MENTOR A KOUČ
13.1.2025 | 14:00 – 16:30
Účastníkom poskytneme nástroje okamžite aplikovateľné pri rozvoji ľudí individuálne aj v tímoch. Rozoberieme a vysvetlíme si niekoľko základných koučovacích techník, ktoré sú rýchlo aplikovateľné a zároveň dostatočne účinné. Ambíciou tohto modulu nie je vychovať z účastníkov profesionálnych koučov, ale dať im k dispozícii základné nástroje, ktoré im pomôžu vnášať prvky koučingu a mentoringu do rozvoja a riadenia ľudí.
6. MODUL
MANAŽÉR AKO FACILITÁTOR
3.2.2025 | 14:00 – 16:30
Facilitačné zručnosti a techniky sú pre manažéra základom pri efektívnom vedení tímu a ovládaním týchto techník dokáže manažér zvýšiť produktivitu stretnutí, porád, interakcií. V rámci tohto modulu dáme účastníkom možnosť osvojiť si všetky kľúčové nástroje facilitácie, vedenia stretnutí a riadenia tímových interakcií.

Prihlasovacie údaje na Personeo.ai:
MENO: host@edulab.sk
HESLO: edulab123
MENO: host@edulab.sk
HESLO: edulab123