ROLA
SUPERVÍZORA

Škola
Riaditeľka a jej tím
PaedDr. Erika Fábiánová
Mgr. Matúš Bischof
PaedDr. Andrea Kerekešová
Mgr. Martin Faško
Ak má vaša škola PREDPLATNÉ, študujete zadarmo.
Write your awesome label here.

ROLA SUPERVÍZORA

Riaditeľka a jej tím
PaedDr. Erika Fábiánová
Mgr. Matúš Bischof
PaedDr. Andrea Kerekešová
Mgr. Martin Faško
Škola
Write your awesome label here.
Ak má vaša škola PREDPLATNÉ, študujete zadarmo.

ZAMERANIE A CIELE
KURZU

ČINNOSTI
Aktivity školského supervízora môžu byť pestré. My sme sa sústredili na tri najdôležitejšie: mentoring, profesijný rast a facilitáciu. Prvé dve aktivity sa zameriavajú na pomoc pedagógom pri adaptácii, napríklad aj na kurikulárnu reformu. Posledná aktivita má vplyv na plynulosť rôznych školských aktivít.
ROZVOJ
Supervízor nekontroluje, nie je „predĺženou rukou“ riaditeľa školy. Jeho úlohou je pomáhať pedagógom napĺňať svoj potenciál. Nie náhodou bola táto pozícia zavedená v čase nastávajúcej kurikulárnej reformy. Supervízori by mali pomáhať pedagógom túto zmenu uskutočniť a implementovať na konečnom mieste určenia, ktorým je vyučovanie.
OSOBNOSŤ
Kto je vhodný na pozíciu supervízora? Túto otázku si kládli aj všetci lektori nášho kurzu. Vďaka ich príbehom zistíte, aké osobnostné predpoklady a skúsenosti vyžaduje táto pozícia, či s akými výzvami sa stretnete. Časť kurzu sme venovali aj reflexii práce supervízora a jeho ďalšiemu rozvoju.
PREDSTAVIŤ POZÍCIU
SUPERVÍZORA Z POHĽADU RIADITEĽKY ŠKOLY.
OBOZNÁMIŤ
S HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU SUPERVÍZOROV.
SPROSTREDKOVAŤ
SKÚSENOSTI SUPERVÍZOROV A UČITEĽOV ŠKOLY.

ZAMERANIE A CIELE
KURZU

ČINNOSTI
Aktivity školského supervízora môžu byť pestré. My sme sa sústredili na tri najdôležitejšie: mentoring, profesijný rast a facilitáciu. Prvé dve aktivity sa zameriavajú na pomoc pedagógom pri adaptácii, napríklad aj na kurikulárnu reformu. Posledná aktivita má vplyv na plynulosť rôznych školských aktivít.
ROZVOJ
Supervízor nekontroluje, nie je „predĺženou rukou“ riaditeľa školy. Jeho úlohou je pomáhať pedagógom napĺňať svoj potenciál. Nie náhodou bola táto pozícia zavedená v čase nastávajúcej kurikulárnej reformy. Supervízori by mali pomáhať pedagógom túto zmenu uskutočniť a implementovať na konečnom mieste určenia, ktorým je vyučovanie.
OSOBNOSŤ
Kto je vhodný na pozíciu supervízora? Túto otázku si kládli aj všetci lektori nášho kurzu. Vďaka ich príbehom zistíte, aké osobnostné predpoklady a skúsenosti vyžaduje táto pozícia, či s akými výzvami sa stretnete. Časť kurzu sme venovali aj reflexii práce supervízora a jeho ďalšiemu rozvoju.
PREDSTAVIŤ POZÍCIU
SUPERVÍZORA Z POHĽADU RIADITEĽKY ŠKOLY.
OBOZNÁMIŤ
S HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU SUPERVÍZOROV.
SPROSTREDKOVAŤ
SKÚSENOSTI SUPERVÍZOROV A UČITEĽOV ŠKOLY.

PARAMETRE
KURZU

DĹŽKA KURZU

Približná dĺžka absolvovania kurzu sú 4 hodiny vrátane čítania zošitov. 

LEKTORI

Riaditeľka školy, tím supervízorov, pedagogička.

VIDEÁ

Kurz tvorí 14 videí vo forme dialógu doplnených o vizualizácie.

ZOŠITY

Obsah videí dopĺňa 12 elektronických zošitov.

DĹŽKA KURZU

Približná dĺžka absolvovania kurzu sú 4 hodiny vrátane čítania zošitov. 

LEKTORI

Riaditeľka školy, tím supervízorov, pedagogička.

VIDEÁ

Kurz tvorí 14 videí vo forme dialógu doplnených o vizualizácie.

ZOŠITY

Obsah videí dopĺňa 12 elektronických zošitov.
Write your awesome label here.

PREDSTAVENIE
ŠKOLY

Nahliadnite do zákulisia základnej školy na ulici Pionierov v Rožňave.

LEKTORI A LEKTORKY
KURZU

PaedDr. Erika Fábiánová
riaditeľka školy
Mgr. Matúš Bischof
supervízor, učiteľ
PaedDr. Andrea Kerekešová
supervízorka, učiteľka
Mgr. Martin Faško
supervízor, učiteľ