FORMATÍVNE
HODNOTENIE

Škola
Riaditeľka a jej tím
Mgr. Martina Raiserová
Mgr. Kamila Bíziková
Mgr. Michal Prchlík
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
Ak má vaša škola PREDPLATNÉ, študujete zadarmo.
Write your awesome label here.

FORMATÍVNE 
HODNOTENIE

Riaditeľka a jej tím
Mgr. Martina Raiserová
Mgr. Kamila Bíziková
Mgr. Michal Prchlík
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
Škola
Write your awesome label here.
Ak má vaša škola PREDPLATNÉ, študujete zadarmo.

ZAMERANIE A CIELE
KURZU

ZMENA
Skutočná zmena vo vzdelávaní začína tam, kde učiteľ mení spôsob, akým sleduje učenie svojich žiakov. V kurze Formatívne hodnotenie objavíme, ako sa dá vyučovanie zmeniť cez spätnú väzbu, ciele a dôkazy o pokroku – jednoducho, zrozumiteľne a s ohľadom na každé dieťa.
TÍM
Dobre nastavené hodnotenie stojí na dôvere a vzťahoch. V kurze Formatívne hodnotenie ukážeme, ako vytvárať bezpečné prostredie, kde má každý žiak možnosť prejaviť sa, pochopiť svoje silné stránky a učiť sa bez strachu z chýb – s podporou, porozumením a ľudským prístupom.
VÍZIA
Formatívne hodnotenie nemá zostať len peknou myšlienkou na papieri, ale stať sa prirodzenou súčasťou vyučovania. V kurze sa pozrieme na to, ako ho pretaviť do praxe – cez premyslené ciele, otvorenú komunikáciu a nástroje, ktoré pomáhajú udržiavať učenie zrozumiteľné, zmysluplné a dostupné pre každého žiaka.
INŠPIROVAŤ
UČITEĽOV K ZMYSLUPLNÉMU HODNOTENIU, KTORÉ PODPORUJE UČENIE
PODPORIŤ
VYTVÁRANIE DÔVERNÉHO A REŠPEKTUJÚCEHO PROSTREDIA V TRIEDE
PONÚKNUŤ
PRAKTICKÉ NÁSTROJE NA ZAVEDENIE FORMATÍVNEHO HODNOTENIA DO KAŽDODENNEJ PRAXE

ZAMERANIE A CIELE
KURZU

ZMENA
Skutočná zmena vo vzdelávaní začína tam, kde učiteľ mení spôsob, akým sleduje učenie svojich žiakov. V kurze Formatívne hodnotenie objavíme, ako sa dá vyučovanie zmeniť cez spätnú väzbu, ciele a dôkazy o pokroku – jednoducho, zrozumiteľne a s ohľadom na každé dieťa.
TÍM
Dobre nastavené hodnotenie stojí na dôvere a vzťahoch. V kurze Formatívne hodnotenie ukážeme, ako vytvárať bezpečné prostredie, kde má každý žiak možnosť prejaviť sa, pochopiť svoje silné stránky a učiť sa bez strachu z chýb – s podporou, porozumením a ľudským prístupom.
VÍZIA
Formatívne hodnotenie nemá zostať len peknou myšlienkou na papieri, ale stať sa prirodzenou súčasťou vyučovania. V kurze sa pozrieme na to, ako ho pretaviť do praxe – cez premyslené ciele, otvorenú komunikáciu a nástroje, ktoré pomáhajú udržiavať učenie zrozumiteľné, zmysluplné a dostupné pre každého žiaka.
INŠPIROVAŤ
UČITEĽOV K ZMYSLUPLNÉMU HODNOTENIU, KTORÉ PODPORUJE UČENIE
PODPORIŤ
VYTVÁRANIE DÔVERNÉHO A REŠPEKTUJÚCEHO PROSTREDIA V TRIEDE
PONÚKNUŤ
PRAKTICKÉ NÁSTROJE NA ZAVEDENIE FORMATÍVNEHO HODNOTENIA DO KAŽDODENNEJ PRAXE

PARAMETRE
KURZU

DĹŽKA KURZU

Približná dĺžka absolvovania kurzu sú 4 hodiny vrátane čítania zošitov. 

LEKTORI

Riaditeľka školy, učitelia na prvom a druhom stupni.

VIDEÁ

Kurz tvorí 15 videí vo forme dialógu doplnených o vizualizácie.

ZOŠITY

Obsah videí dopĺňa 12 elektronických zošitov.

DĹŽKA KURZU

Približná dĺžka absolvovania kurzu sú 3 hodiny vrátane čítania zošitov. 

LEKTORI

Riaditeľka školy, učitelia na prvom a druhom stupni.

VIDEÁ

Kurz tvorí 15 videí vo forme dialógu doplnených o vizualizácie.

ZOŠITY

Obsah videí dopĺňa 12 elektronických zošitov.
Write your awesome label here.

PREDSTAVENIE
ŠKOLY

Pozrite sa, ako vyzerá Základná škola Střílky. Zistíte, že silu školy netvoria len učitelia a ich každodenná práca, ale aj dôvera v schopnosti žiakov, rešpekt k ich tempu a otvorené prostredie, ktoré podporuje spoluprácu, spätnú väzbu a učenie s porozumením.

LEKTORI A HOSTIA
KURZU

Mgr. Martina Raiserová
riaditeľka školy
Mgr. Kamila Bíziková
učiteľka na prvom a druhom stupni
Mgr. Michal Prchlík
učiteľ na druhom stupni
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
učiteľ na druhom stupni
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
učiteľka na prvom stupni
Mgr. Miloš Bélik 
lektor EDULAB akadémie 
Mgr. Ján Machaj, PhD. 
lektor EDULAB akadémie 

PARTNERI
PROJEKTU

Generálny partner:
Odborní partneri: